BETA версия

Кейс 3:
Вирішення спору з Податковим органом на користь Клієнта Повернутись

Scroll down

Клієнт – фінська компанія, великий платник податків в Україні.

Проблема:

За результатами перевірки органами державної фіскальної служби Клієнту була висунута претензія, в якій зазначалося, що податкові накладні в електронному та письмовому вигляді підписані різними особами. Подібна розбіжність у формуванні звітно-фінансового документообігу була розцінена ними як порушення, що підлягає штрафу в розмірі 500 000 гривень.

Процес:

У процесі роботи над кейсом команда TEFFI Law Firm розробила успішну тактику захисту в суді, яка дозволила довести правомірність дій Клієнта.

Зокрема, правомірність дій Клієнта ґрунтувалася на тому, щоб довести реальність здійснення господарської операції. Чинним законодавством не встановлено обов’язок підписання податкових накладних в електронній та паперовій формі однією і тією ж особою. При цьому як директор, так і головний бухгалтер є уповноваженими посадовими особами для проставлення ЕЦП на електронних податкових накладних в передбаченому законом порядку. Акт перевірки не містив ніяких відсилань на факти, що свідчили б про відсутність повноважень у особи для проставлення ЕЦП під час реєстрації податкових накладних.

Як доповнення до представлених аргументів ми також надали вичерпні докази практики Європейського та Вищого адміністративного судів.

Результат:

  • Завдяки злагодженій командній роботі ми отримали позитивне рішення суду.
  • З компанії Клієнта були зняті штрафні санкції у повному обсязі, що дозволило зберегти за ним статус законослухняного платника податків.