BETA версия

01.10
2019
Від кількості до якості, або коли варто сказати клієнту «ні» Повернутись

Scroll down

27 вересня Асоціація адвокатів України провела Осінній форум «Адвокатура. Формула успіху». Обговорювалося багато питань. Усе, так чи інакше, стосувалося успіху правників на юридичному ринку. Про тенденції юридичних практик, можливості та перспективи розвитку різних компаній, конкуренцію, колаборацію, значення репутації, правила ціноутворення, обґрунтування вартості послуг, тайм-менеджмент юридичної фірми, нативну рекламу, маркетинг та багато чого іншого. Того дня в IQ Business Center не було ані нудно, ані самотньо – всюди велися дискусії щодо того, як покращити своє становище на юридичному поприщі.

TEFFI Law Firm також взяла участь у Форумі. Ми доповіли про те, коли варто відмовити клієнту у наданні послуг – «Від кількості до якості, або коли варто сказати клієнту «ні». Керуючий партнер фірми Ігор Крижановський розповів про реальні причини для відмови, про різницю між кількістю та якістю, відсутність експертизи та внутрішньо-етичні привиди адвоката.

Фільтри. Чи перевіряєте ви свого клієнта перед початком роботи? Так і формується показник якості. Активне залучення не означає, що експерт має працювати над усім, що йому «дано». Портрет ідеального клієнта у кожного спеціаліста є. І, нехай, такого не існує. А причини конфлікту з клієнтом можуть бути різними. Від поганого настрою до того, що він може просто бути незадоволений результатом. Проблеми ж клієнта – ваші проблеми. Якщо це – недовіра, попередній негативний досвід співпраці, нерозуміння цінності послуги чи небажання платити. Цей «головний біль» стосується адвоката!

Зовсім інша ситуація, коли клієнт сам по собі є проблемним і не налаштований на плідну співпрацю. Така людина постійно запізнюється, не реагує на ваші прохання та часто просить покинути все й приділяти час лише його справі як «надважливій».

Зі свого власного досвіду пан Ігор порадив оцінювати ризики співпраці з кожним клієнтом, дотримуватися внутрішньої політики та створювати чек-листи по кожному клієнту, цінувати власну репутацію та навчитися казати клієнту «ні», коли того потребує ситуація.

TEFFI Law Firm вдячна Асоціації Адвокатів України за запрошення керуючого партнера компанії спікером заходу. Це був насичений, цікавий та багатий на знайомства день.