BETA версия

24.09
2019
Ігор Крижановський розкрив тему “Клієнти та продажі” для студентів-правників Leadership In Law Повернутись

Scroll down

Наскільки важлива побудова комунікації з клієнтом? Що таке особистий бренд юриста та навіщо він потрібен? Про основні принципи продажів і нетворкінг як ефективний інструмент розширення кола лояльних клієнтів розповів Ігор Крижановський для студентів-правників Leadership In Law минулої п’ятниці у межах освітнього модулю “Модель юридичної фірми”. 

У своїй півторагодинній  лекції, яку запросто можна назвати керівництвом із побудови юридичної фірми з нуля та налагодження усіх процесів новоствореного бізнесу, Ігор розкрив моменти становлення успішного адвоката, поділився секретами з власного досвіду та висвітлив це питання на прикладі роботи своїх колег. 

Якщо пройтися коротко по теорії, спікер багато говорив про продажі, які будуються на “болях” клієнта, і від яких ви хочете звільнити його передусім. Це передбачає максимальну взаємодію та підтримку, після чого можна сподіватися й на отримання зворотнього зв’язку, що означає доопрацювання вашого продукту у майбутньому. Клієнт має отримати чітко те, що йому необхідно – результат. 

Для успішної комунікації з клієнтом чи потенційним замовником необхідно навчитися слухати, добре пояснювати, аргументувати та відстоювати свої аргументи, не боятися публічних виступів, говорити доступно та переконливо. Обов’язково юрист має відстежувати кожен крок клієнта, вивчати його бізнес.

Основні принципи успішного процесу продажу базуються на характеристиці ваших послуг: складності оцінки, вартості, строках застосування та впливу послуги на бізнес замовника. 

Стадії продажу добре відомі. Від початку, це встановлення первинного контакту з клієнтом. Далі – з’ясування потреб. І тільки потім – формування пропозиції. Наостанок залишається робота із запереченнями, якщо такі виникають. 

Керуючий партнер також поділився своїми лайфхаками того, як продати послугу подорожче. Уся суть у тому, щоб показати себе справжнім експертом та спеціалістом у галузі. Потрібно постаратися донести до клієнта правду – вам вигідно працювати чесно. А ще продавати варто тільки тоді, коли клієнт дійсно потребує ваших послуг. Дуже важлива деталь, на якій зупинився адвокат: “Посміхатеся! Сурове обличчя – не ознака професіоналізму!” 

На завершення виступу TEFFI Law Firm підготували сюрприз для правників у вигляді одного дня роботи у компанії під керівництвом адвоката та керуючого партнера Ігора Крижановського. Сертифікат отримала найактивніша студентка Діана Данишенко, яка вже скоро приєднається до команди у якості помічниці.